1 stycznia 2013

New Year's Eve in Hollywood style

Witajcie!!!

 Na wstępie chciałabym wszystkim życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Abyście wytrwali w swoich postanowieniach i szli jak burza do przodu! :)

Tym razem Sylwester odbył się pod znakiem Hollywood oraz Gali Oskarowej. Każdy mógł się poczuć jak gwiazda :). Obowiązywał strój dowolnej gwiazdy filmowej, nie obyło się także bez zdjęć na czerwonym dywanie. Za najlepszy strój przewidziana była nagroda, którą otrzymał mój partner!!!:) Kto zgadnie za kogo się przebrał??


Na tę okazję wybrałam koronkową sukienkę z New Yorkera. Poszukiwania dość długie, myślałam, że już nic nie znajdę. Jednak, gdy ją zobaczyłam, wiedziałam, że to jest to! Wzorowałam się na Ninie Dobrev, która gra Elenę w serialu Pamiętniki Wampirów.








sukienka, pierścionek/New Yorker; buty/Deichmann; 
torebka/Top Secret; pierścionek/Oriflame.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!