22 stycznia 2013

3rd Anniversary

Witajcie!!!

dzisiaj podzielę się z Wami, co ciekawego mój chłopak wymyślił na naszą trzecią rocznicę. Oczywiście wiedziałam tylko tyle, że mam być gotowa na 17.30 i zabrać sportowe buty na przebranie :P. W rezultacie byliśmy we włoskiej restauracji, gdzie jadłam przepyszną zupę-krem z borowików oraz na gokartach :D:D. Ten drugi cel podróży udało mi się zgadnąć przy kolacji, jednak mój luby twierdził, że nie :P 

Ja natomiast postanowiłam mu dać z tej okazji naszą karykaturę, którą powiesimy sobie w nowym mieszkanku. Autorką jest moja koleżanka z pracy :).






A tak wyglądała moja kreacja (niestety dzień był taki napięty, że nie udało mi się jej uwiecznić na mnie):





Jakie niespodzianki robią Wam Wasi ukochani?? :D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!