14 stycznia 2013

Meet my lovely dog :)

Witajcie!!!

chciałabym przedstawić Wam mojego ukochanego psiaka. Ostatnio, gdy nie było za bardzo pomysłów na sesję i miałam małą chandrę, to Beti przybiegła i wprosiła się na zdjęcia :) i tak oto powstał nietypowy post z udziałem mojego psa :)


Do zdjęć zestawiłam koronkową sukienkę oraz bardzo popularne teraz kołnierzyki. Mój jest ze sztucznego futerka. A na końcu buty, które ciężko było wpleść w kanapowe pozy.

 Czy te oczy mogą kłamać? :D

 Co by tu wykombinować? :P





 sukienka, bransoletka/Allegro; kołnierz/no name; 
torebka, kolczyki/Oriflame; buty/Deichmann.

1 komentarz:

  1. Śliczna sukienka i bardzo oryginalny kołnierz :) nawet beti w nim do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!