11 stycznia 2013

Cause I'm bad girl ;)

Witajcie!!!

tym razem stylizacja w gotyckim klimacie, z tej strony mnie jeszcze nie znacie :) Sukienka urzekła mnie swoim krojem oraz bardzo ciekawym i zdecydowanie nie cukierkowym wzorem. Czasem lubię uzewnętrznić tę moją mroczniejszą stronę charakteru.


Rajtuzy natomiast zakupione zostały na zeszłorocznego, tematycznego sylwestra, na którym przebrani byliśmy za wampiry :D i właśnie takie były w mojej wizji stroju. Kupiłam je oczywiście na allegro :P Jak  może zauważyliście albo i nie, spora część moich dodatków pochodzi właśnie z allegro, ponieważ jak już sobie coś ubzduram, to nie mogę znaleźć określonej rzeczy w stacjonarnym sklepie lub po prostu nie mam tyle czasu, aby biegać za jakąś pierdołą.




sukienka, rajstopy, bransoletka/Allegro; marynarka/Shark;
torebka/Top Secret; kolczyki/Pepco; buty/no name.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!