19 stycznia 2013

Black feat. Red

Witajcie!!!

ostatnio nie mam zbyt dużo czasu na nic, dlatego posty będą pojawiać się nieregularnie. Praca, porządki przed przeprowadzką, szukanie inspiracji do nowego mieszkanka oraz pomaganie przy remoncie trochę mnie przerasta. Ale już nie mogę się doczekać, kiedy zamieszkam z moim chłopakiem!


W końcu udało mi się zrobić stylizację z koszulą od Dorothy Perkins, którą upolowałam w SH. Natomiast czarny naszyjnik udało mi się kupić na wyprzedaży w Kapphal z 3 innymi rzeczami za całe 24 zł :P




koszula/SH; marynarka/no name; legginsy/Allegro;
buty/CCC; torebka/Oriflame; naszyjnik/Kapphal;
kapelusz/C&A,dział męski.

Jak znosicie mróz za oknem?? Bo ja kiepsko... :P

2 komentarze:

  1. świetny zestaw :)

    ja mrozów nie cierpię bolące zatoki, ciezko wyjsc z dzieckiem na spacer... nie nie nie :( ja juz bym chciała wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!