26 maja 2013

Blue blue sky...

Witajcie!!!

Tym razem bardzo prosty set w kolorach białym i niebieskim :) Pierwsza tego typu spódnica w mojej szafie :D szukam tylko okazji by ją zakładać, jestem tak oczarowana :D Początkowo myślałam, że tego typu spódnice będę uwydatniać szerokie biodra, jednak po przymiarce w sklepie zatrzymałam ją na zawsze :P. Ma bardzo fajny krój i do tego te kieszonki :) krótko mówiąc jest bossskaaaa!





spódnica/Mohito; T-shirt, torebka/F&F; 
naszyjnik/Kapphal; trampki/S.Oliver


Jak Wam się podoba???

15 komentarzy:

  1. Piękna spódnica!!!! aż sama bym w takiej chodziła, a wiadomo że Małgorzata i spódnica to bardzo rzadki widok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj...czekam na ten moment, gdy zobaczę Cię w kiecce :D

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam taką sportową elegancję :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale prześlicznie! Piękna spódniczka, mój ulubiony krój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SPÓDNICA<3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana stylizacja :) uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna spódnica! i pięknie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cute skirt :)

    Oasap Giveaway on my blog!
    http://lilcutie89blog.blogspot.com/2013/05/oasap-giveaway-from-24th-may-2nd-june.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. White and blue is one of my favorite color combinations. You look so stunning.

    ps. Thanks so much for the sweet comment, love. :)

    xo, Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. wow love this Outfit!
    You look absolutely stunning <3
    Wish you a beautiful day!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!