18 stycznia 2014

New stuff from Rossmann and Natura!

Witajcie!!!

W dzisiejszym poście przedstawie Wam produkty, w które się zaopatrzyłam niedawno w Rossmannie. Według mnie jest to najlepsza drogeria. Mają bardzo szeroki asortyment, przystępne ceny oraz za każdym razem sporo ciekawych promocji. Skusiłam się również na parę kosmetyków w Drogerii Natura. Tym razem kupiłam głównie produkty do pielęgnacji.


1. Lakier do włosów Taft Ulta Pure. Nie zawiera silikonów, substancji zapachowych oraz nie pozostawia resztek na włosach. Nowość z lakierów Taft, kupiłam z ciekawości. Sprawdził się, więc polecam ten produkt.

2. Żel pod prysznic marki własnej Rossmanna Vanilia i Macadamia. Zaopatrzyłam się w ten żel, gdy potrzebowałam małą pojemność na wyjazd do bagażu podręcznego. Ma piękny zapach i świetnie nawilża skórę. Jest jeszcze w wersji kakaowej :).

3. Antyperspirant Soraya Świat Natury. Bez zawartości alkoholu, nie pozostawia śladów na ubraniu. Ostatnio zauważyłam, że antyperspiranty w kulce dają lepsze efekty niż dezodoranty. Jedynym dyskomfortem jest czekanie aż kosmetyk wchłonie się w skórę.

4. Antybakteryjny żel do rąk CleanHands. Idealne rozwiązanie dla każdej z nas do torebki. Nie zajmuje dużo miejsca i przyda się zawsze. Dobra alternatywa dla żelu Carex. Cena 3,99.


1. Krem antybakteryjny Ziaja Nuno do cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków. Bardzo lubię kupować produkty Ziaji. Uważam, że sprawdzają się idealnie i mają bardzo przystępną cenę. Posiadam również tonik i żel myjący z tej samej serii.

2. Krem BB Garnier cera jasna. Mój ulubiony kosmetyk od ponad roku. Połączenie kremu nawilżającego z podkładem nie obciąża cery, nie daje efektu maski. Próbowałam kilku różnych kremów BB, jednak ten Garniera jest dla mnie najlepszy.

3. Nawilżający mus do ciała Perfecta biała perła i masło Shea. Bardzo przyjemna konsystencja, super wydajny. Będę go kupować częściej. A kupiłam przypadkiem w Drogerii Natura, bo akurat promocję mieli :).

Jakie są Wasze ulubione kosmetyki godne polecenia?? Lub które zdecydowanie odradzacie???

4 komentarze:

  1. Ja w sumie nie mam takich swoich ulubionych kosmetyków, co rusz to próbuje nowości ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się przekonać do antyperspirantów w kulce :P dezodoranty zdecydowanie lepiej się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A o ulubionych kosmetykach mogłabym pisać i pisać :) zresztą sama wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie antyperspiranty w kulce lepsze, a ten z firmy Soraya wchłania sie bardzo szybko wiec długo czekać nie trzeba. Uzywam go od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona. Śladów na ubraniach nie zostawia, szybko sie wchłania no i naparwde skutecznie chroni przed poceniem sie. Działa bardzo długo. Chyba najlepszy antyperspirant jaki do tej pory używałam polecam naprawdę warto spróbować !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!