22 stycznia 2014

Cardigan borrowed from my Boyfriend ;)

Witajcie!!!

Mrozy zawitały na dobre w Poznaniu. Najchętniej nie wychodziłabym z domu i zaszyła się pod ciepłą kołderką :P. Do tego gorące kakao i dobra książka. Swoją drogą dawno niczego godnego uwagi nie czytałam. Z drugiej strony czekam za upragnionym urlopem i wypadem w góry. Mam nadzieję, że w połowie lutego będzie śnieg :P.


Dzisiaj przygotowałam zestaw z Jarkowym kardiganem w roli głównej. Sama mu ten sweter wybierałam i od dawna zanosiłam się na stylizację w nim :D. Myślę, że wyszło ciekawie. Idealny zestaw na takie zimne dni, jak teraz.





Kardigan/C&A; spodnie/Tally Weijl;
komin, kolczyki/no name; buty/Allegro. 

Zapraszam do polubienia mojego FANPAGE'A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!