15 stycznia 2014

Changes, changes, changes...

Witajcie!!!

Bardzo Was przepraszam za moją nieobecność. Wracając po pracy byłam tak zmęczona, że nic już mi się nie chciało. Ale główka pracowała cały czas :D. Postanowiłam trochę uporządkować blog i podzieliłam posty na kategorie, dzięki czemu każdy będzie mógł się skupić na tej tematyce, która najbardziej mu odpowiada lub śledzić wszystkie :). Do głównych kategorii należeć będą: Moda, Uroda, Zdrowie oraz DIY. Postanowiłam, że w tych tematach posty będą pojawiać się raz w tygodniu. Dodatkowo co jakiś czas będę dodawać posty z serii Wypieki oraz Podróże.


Od dawna również myślałam o założeniu Fanpage, dzięki czemu każdy może być na bieżąco z nowymi postami. Będę dodawać też inne ciekawostki z mojego życia codziennego. Także zapraszam do polubienia ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!