17 grudnia 2012

What's new?? -> Rain boots in this week

Witam,

pogoda nas nie rozpieszcza... Tym razem nie jest mroźno, lecz mokro i deszczowo. Jeżeli miałabym wybierać, wolę śnieg i mróz, bo nie lubię przemakających butów oraz skręcających się włosów. 

Ten tydzień ogłaszam Tygodniem Kaloszy!


Zamieszczane stylizacje będą zawierały ten jeden powtarzający się element mojej garderoby. Dbając o zachowanie dodatniej temperatury moich stóp zakupiłam sobie na Allegro podkolanówki z wełny (80% wełna, 20% dodatki). Zamawiałam je sceptycznie, gdyż nie wierzyłam, że skarpety spełnią swoje zadanie. Zostały przetestowane i jestem mile zaskoczona, bo dały radę:) Dodatkowo przy zamówieniu skusiłam się na zakup ocieplanych legginsów z zapiętkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!