26 grudnia 2012

Merry Christmas!!!

Witajcie!!!

chciałabym złożyć wszystkim moim czytelnikom najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Dużo radości, miłości, zrozumienia. Aby wszystko szło po Waszej myśli, a gdy nie idzie, to nie poddawajcie się! Spełniajcie swoje marzenia!!!

A oto moja choinka :)

Przez nawał zadań przed świętami nie zdążyłam wstawić wpisu zawierającego wypieki, dlatego pokażę Wam kilka zdjęć z przygotowań makowca. Pomagał mi mój chłopak, a raczej w większości przeszkadzał :P Ja osobiście nie lubię maku, więc robiłam go dla reszty domowników. 

1. Przygotowanie składników i potrzebnych narzędzi :D
 2. Mieszanie kruchego ciasta na spód.
 3. Przygotowanie masy makowej.
 4. Kruszanka(zawsze się obawiam, że ciasto się nie zlepi :P).
 5. Wszystko razem i do pieca.
 6. Efekt końcowy.
A Wy co piekliście na Święta?? Macie swoje sprawdzone przepisy??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!