6 grudnia 2012

What I read

Witam serdecznie!!!

Tym razem wpis zupełnie z innej beczki. Tak jak pisałam na początku czasem będą pojawiać się posty związane z innym tematem niż moda. A więc dzisiaj na tapecie jest SHAPE, czyli moja ulubiona gazeta, którą kupuję regularnie. 


Tematem przewodnim tego czasopisma jest zdrowy tryb życia. Dodatkowo zamieszczane są fajne życiowe artykuły, różnego rodzaju porady, trochę nowości kosmetycznych oraz moda. W tym numerze na okładce pojawiła się Pink. Kobieta z pazurem, która wyjawia w artykule, że uwielbia gotować, interesuję się winiarstwem i kiedyś chciałaby mieć własną winnicę. Dodatkowo demonstrowane są ćwiczenia modelujące brzuch w wykonaniu piosenkarki.


Znalazłam również idealny artykuł dla mnie "Sposób na ... migrenę". Niestety mam z nimi problemy, czasem bywa że przez dwa dni ból nie chce ustąpić...jeszcze nie znalazłam złotego środka na pozbycie się tej dolegliwości. Może ktoś mi doradzi jakiś magiczny sposób? :D


Bardzo podobają mi się przepisy zamieszczane w Shape. Tym razem przedstawiane są dania z ryb.


Jak również znajdziemy tutaj sposoby na proste domowe desery, które możemy zjeść bez wyrzutów sumienia. Jedynym minusem przepisów znajdujących się w gazecie są często wyszukane składniki, na których zakup nie może pozwolić sobie przeciętny konsument.


Na koniec jak spalić zbędne kalorię ćwicząc na kanapie! :)


Oczywiście pokazałam Wam tylko niewielką część gazety. Muszę na koniec dodać, że do niektórych numerów (myślę, że średni do co drugiego) załączana jest płyta CD z ćwiczeniami. Jeżeli kogoś zainteresowała, zapraszam do zakupu ;)

 Kto z moich czytelników kupuje tę gazetę??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!