13 grudnia 2013

DIY: Christmas Decorations - Part 1

Witajcie!!!

Dzisiaj mam dla Was pierwszą partię wykonanych przeze mnie dekoracji świątecznych. Przedstawiam Wam jak można samemu, bez dużego nakładu pieniężnego wykonać różne cudeńka, a przy tym można się dobrze bawić :). Oczywiście są to propozycje. Jeżeli wykorzystasz swoją inwencję twórczą, to na pewno powstanie coś wspaniałego.


Pierwszym pomysłem są lampiony zrobione ze słoików oraz filcu. Postanowiłam je wykonać z resztek materiału, który został mi po uszyciu skarpet "Mikołajowych". 





Drugim pomysłem jest wykonanie ozdobnego wieńca. Inspirację zaczerpnęłam z internetu. Wydała mi się bardzo przydatna i postanowiłam wykonać go sama. Wieniec można położyć na stole lub powiesić na drzwiach wejściowych, co jest praktykowane głównie w Stanach. Ja wykorzystam go jako dekorację stołu, do środka zamierzam włożyć świecę. Do wykonania potrzebujemy łańcuch świąteczny (najlepiej w kolorze zielonym), wstążki oraz bombek lub innych ozdóbek. Wykończenie dowolne, zależy od Waszej wyobraźni :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!