23 grudnia 2013

Christmas Eve is coming!!!

Witajcie!!!

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Życzenia nigdy nie były moją mocną stroną, jednak napiszę coś od siebie. Z tej okazji chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze. Czasu spędzonego w gronie najbliższych, odpoczynku od pracy, dużo zdrówka, energii do pokonywania nowych wyzwań, dążenia do wyznaczonych sobie celów oraz wytrwałości w postanowieniach. Serdeczne pozdrowienia dla Wszystkich moich Drogich czytelników! Dziękuję za to, że jesteście!!!


Przedstawiam Wam drugą propozycję stroju na Wigilię. Zapewne każda z nas posiada w swojej szafie białą bluzkę oraz czarną spódnicę. Postanowiłam wybrać tę klasykę, która nas nigdy nie zawodzi. Po raz kolejny wybrałam moje ulubione czarne szpilki Aldo :), natomiast elementem ode mnie w tym stroju jest kokardka w kratkę. Taki strój będzie zawsze na czasie.





koszula, spódnica/ no name; torebka/SH;
buty/Aldo; kolczyki/prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!