7 grudnia 2013

DIY - Gifts wrapping :)

Witajcie!!!

Dostałam zlecenie od Mikołaja na uszycie paru świątecznych skarpetek, w których mógłby podrzucić kilka drobiazgów moim bliskim. Podzielę się z Wami jak je wykonałam. Uwielbiam robić własnoręcznie prezenty, bo wiem, że daje komuś kawałek siebie. Oczywiście sprawia mi to TAK wielką radość, którą ciężko jest opisać. Ja wykorzystałam owe skarpety na Mikołajki, jednak dobrym pomysłem jest również schowanie w takie oryginalne opakowanie drobnych prezentów pod choinkę.


Co potrzebujemy:

-filc w 3 kolorach: biały, czerwony, ciemna zieleń;
-kartkę papieru, która będzie służyć jako szablon;
-nożyczki;
-igła z nitką;
-kreda krawiecka, ew. coś innego do obrysowania wzoru.
Opcjonalnie brokat, koraliki do zdobienia. To już zależy od Waszej wyobraźni :).


Pierwszym krokiem było narysowanie wzoru na kartce papieru. Gdy wzór spełniał moje oczekiwania, wycięłam go i na złożonym filcu odrysowałam szablon. Efekt widać do góry.


Następnie zszywamy wszystkie elementy w odpowiednim miejscu i gotowe!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!