5 lutego 2014

DIY: Recall Spring!!!

Witajcie!!!

Dzisiaj mam dla Was kolejny owoc mojej szalonej twórczości. Stworzyłam ze szklanych butelek po sokach wazoniki, które postawię na oknie zamiast ozdóbek świątecznych. Przyozdobiłam je kolorowymi kwiatami, aby robiło mi się cieplej i przyjemniej za każdym razem, gdy spojrzę na zaśnieżony ogród :). O ile jeszcze zawita do nas śnieg :P


Takie malowanie możecie wykorzystać w formie ciekawej zabawy ze swoim dzieckiem. Jak i twórcze spędzanie czasu ze swoim partnerem. Możecie również stworzyć samemu prezent na nadchodzące Walentynki!!! :) Aaaa... i znalazłam alternatywne wykorzystanie lakieru do paznokci :P Nie malowałam farbkami do szkła. Więc jeżeli wzór się Wam nie spodoba lub coś po drodze nie wyjdzie, zawsze można łatwo to usunąć zmywaczem do paznokci. Zapraszam do dzielenia się swoimi malowidłami!!!

 warsztat pracy
moje farbki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!