3 maja 2013

The Versatile Blogger Award & Come back to life!

Witajcie!!!

Dawno nic nie zamieszczałam, ale teraz wyposażona w mój własny sprzęt mogę robić zdjęcia kiedy chcę i ile chcę (oczywiście o ile fotograf będzie pod ręką :D). Na początek odpowiem na nominację do nagrody Versatile Blogger Award. Do zabawy zaprosiła mnie Izka, która prowadzi blog kosmetyczny. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia! ;)

Zasady :)
1. Osoba nominowana pokazuje nagrodę u siebie na blogu.
2. Dziękuje nominującemu blogerowi na jego blogu.
3. Nominowany ujawnia 7 faktów o sobie :)
4. Należy nominować kolejnych 15 blogerów.
5. Informujemy nominowanych blogerów na ich blogach :)

A oto 7 faktów o mnie, których dotąd nie znaliście:
  1. Jestem leworęczna.
  2. Nie lubię wcześnie rano wstawać.
  3. Często mam "słomiany zapał".
  4. Jestem uparta.
  5. Prowadzę auto jedną ręką :P.
  6. Uwielbiam grę Tomb Raider.
  7. Lubię grać w gry logiczne.
 
 
 
Nominowane blogi:
Zapraszam do zabawy! Jestem ciekawa tych 7 faktów o Was! Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. ale badziew....

    OdpowiedzUsuń
  2. sam/a jesteś badziew

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię wcześnie wstawać :) pamiętam te zmiany na 5.30 :P masakra.. mam nadzieję że teraz będziesz dodawać posty regularnie :) czekam na wiosenne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominacje :) dziś zamiesciłam notke :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!