12 listopada 2012

Something about me

Witam bardzo serdecznie na moim blogu.

Już od jakiegoś czasu interesuje się modą i zastanawiałam się nad założeniem swojej strony. Aż w końcu zdecydowałam: Ruszamy! Strona będzie poświęcona głównie moim stylizacjom, jednak czasem mogę wrzucić posta z innej dziedziny.

Były pewne obawy czy dam radę i różne głupie myśli. Wiadomo, że jeżeli człowiek nie spróbuje, to się nie przekona. Jestem zielona z prowadzenia bloga, więc mam nadzieję, że na początku wybaczycie mi małe potknięcia. 

Chcecie dowiedzieć się czegoś o mnie???

Mam 24 lata, mieszkam pod Poznaniem. W tym roku skończyłam Ekonomię na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Aktualnie szukam pracy. Wolny czas spędzam przede wszystkim z moim Misiaczkiem, lubię również spotykać się ze znajomymi, pobuszować po sklepach z koleżankami oraz poczytać dobrą książkę.


Jeżeli chodzi o mój styl, jest go ciężko sprecyzować, ponieważ ubieram się w zależności od nastroju, pogody oraz ogólnej aury.

Chciałam od razu dzisiaj wrzucić pierwszą stylizację, bo pogoda super, ale fotografa niestety brak. Więc jutro zapraszam na mój debiut.

Miłego dnia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!