23 lipca 2013

Day 2 - Chocolate Heaven & Going to Zakopane ;)

Witajcie!!!

Kolejnego dnia naszej wakacyjnej wyprawy nie musieliśmy zrywać się o 4.30 :P, ale dla mnie i tak godzina była zbyt wczesna :P. Muszę przyznać, że jestem wielkim śpiochem. 


W planie dnia było odwiedzenie Krakowskiej Manufaktury Czekolady, którą zauważyliśmy dzień wcześniej. Jest to istne niebo dla łasuchów takich jak ja! Wybór pralinek był tak duży, że w rezultacie nie kupiłam nic :P




 Udało mi się nawet złapać Pana podczas pracy :D


Od tego patrzenia na słodycze musieliśmy trochę załagodzić nasz głód więc, poszliśmy do kawiarni znajdującej się nad sklepem. Ja zamówiłam standardowo jabłecznik oraz koktajl jagodowy. Jarek natomiast Latte oraz sernik. 



 " Czy ja moge już jeść??!":P


Po takim pysznym deserze mogliśmy ruszać dalej. Celem było upragnione Zakopane i oscypki z grilla, koniecznie z żurawiną! Mniami!!!





Jakie są Wasze ulubione kawiarnie??? Co polecacie???

pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. bardzo fajna relacja! Ile pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, żeby wstąpić po drodze do Krakowa :) uważam, że każdy Polak powinien zobaczyć to miasto. Tylko poruszanie się po nim autem to jakaś masakra :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W deszczowe dni w Krakowie polecam pijalnię czekolady Wedel :) a w Manufakturze Czekolady nigdy nie byłam, muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Zapraszam do obserwowania!!!